Mercell

Shared anvender udbudsportalen Mercell til håndtering af vores udbud

“Mercell Sourcing Service” er en digital løsning for gennemførelse af udbudsprocesser. Med anvendelsen af Mercell får vi et solidt overblik og fuld dokumentation under hele udbudsprocessen.
Det er kun muligt at deltage i udbud fra Shared via Mercell. Det er nemt og omkostningsfrit for dig som tilbudsgiver.

Sådan gør du:

  1. Når en vare eller ydelse udbydes, vil der være et link her på hjemmesiden, der fører direkte hen til annonceringsmaterialet i Mercell.
  2. Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet forneden: ”Meld din interesse”.
  3. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Når du er registreret, vil du blive oprettet hos Mercell af en af deres medarbejdere.
  4. Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle dokumenter og informationer vedrørende opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk inden for normal arbejdstid, og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning. Når du logger ind, skal du trykke på opgavens titel i kassen til højre med betegnelsen ”Mine Opgaver” for at se eller downloade alle informationer.
  5. Vær opmærksom på, at alle spørgsmål omkring et givent udbud skal stilles via Mercell udbudsportal på Kommunikationsfanen inden for det aktuelle udbuds frist. Disse spørgsmål og besvarelserne herpå vil i anonymiseret form blive tilgængelige for alle deltagere via Mercell.

Vi henviser til Mercell support, tlf. 63 13 37 00, hvis du har spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet. Send en mail til danmark@mercell.com med dit spørgsmål og meget gerne skærmbillede. Du modtager advis 3 dage før tilbudsfristens udløb med påmindelse omkring opgaven pr. e-mail.